Jag har saknat dig, Henning!

Förstår ni hur jobbigt det känns om man gör en jättefin blogg med en bild på Doug Henning i headern och sen har man inte tillgång till en dator så man kan använda den? Det är hemskt jobbigt, vill jag lova! Men nu, äntligen, är jag här igen! :)

Igår var jag först ute och sprang klockan kvart över 6 på morgonen, sen gick jag på KI-jympa på friskis på kvällen! Talk about hurtig!!! :D Jag kommer snart bli hurtigast i världen, antagligen. Just idag KAN jag inte träna riktigt, för jag har hemskt mycket träningsvärk i benen och så har jag ont i benhinnorna... hoppas jag inte har en iflamation!?

Idag har vi haft Afro och börjat med årets bidrag till Vårcabarén! Tror inte jag ska avslöja för mycket... ? :/ Men jag kan säga att det kommer bli hemskt hett.. Sitter i skrivande stund i bibblans lilla sämstaste datasal med Emma, Kauf och Staffan. Staffan försöker få Emma att gå till skolsyster för att hon är hes.. Men jag förstår inte riktigt varför.. Jag tycker det är kul när Emma är hes! ;) Hoppas hon blir bättre tills på Söndag bara, när hon förhoppningsvis får möte Kirschti och kompani! Hehe!
Har hjälpt till med Emmas blogg, så ni kan ju kolla in någon av alla de tusen länkarna till den!

Peace out, and älska Henning//Äjlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0