Vad är terrorism?

Dagens fråga på Mr. Gardens lektion. Jag håller på att klura, men det är inte det lättaste! Idag ska jag gå på stan med Ella, Hannah och co. :D Och ikväll ska vi äta pizza, det kommer bli en heldag på stan.. wiih! :D
Imorn kommer min mamma hit och då ska vi gå på stan, jag kommer bli en riktig stadsvandrare denna helg.. på Söndag vankas det IDOL! Kommer antagligen inte kunna blogga så mycket under helgen i brist på tillgång till dator, men vi får höras om mina bidrifter i IDOL på måndag eller nått.. heheheh.

Jag vill också tacka Emma för att jag fått låna Bengt Linder boken Smart camping, Dante och vill joina hennes hyllning till denna lysande författare! Bengan Linder for life, for evah!!

Så vi hörs, dudes! Peace//Carooola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0