Det fick ju sluta regna, tack!

Okej... ska cykla till Emma. Sen till Patrik för vi ska äta middag och se på film med "gammla gänget". Lite sorgligt att ha ett "gammalt" gäng.. betyder det att man har ett nytt gäng också? I guess.. för jag har faktiskt ett nytt gäng. Sorgligt men sant. Bra att det gammla gänget fortfarande är ett gäng så man göra mysiga saker ihop.
Saken är bara den att jag vill inte cykla just nu för det regnar. Och regnar det blir man blöt. Sen blir man kall, förskyld och kanske dör man. Vem vet? Så... men risk för mitt liv sitter jag inne en liten stund till.

Har rensat ut min garderob lite idag. Slog på Hair på datorn (filmen alltså. Men norsk text: Vadnmannen, Vadnmannen!) så den underhöll mig medan jag grejade! :D

Så snart ska jag cykla.. snart. Inte just nu.. men snart.. snart.. snart...

Kommentarer
Postat av: Hannah

OM det är så hiiimmla sorgligt stt du har ett "nytt" gäns så...

Kanske jag får vara med i ditt gamla?

2006-08-16 @ 23:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0