Good morning sunshine, the earth says hello!

Today is movingday. Förstår inte riktigt hur alla mina tusen saker ska få plats i Emmas lilla volvo, men det får gå. :P På tal om volvo så har mamma och pappa sålt den gammla röda bussen och köpt en mörklå, sportig audi (combi). Den är väldigt fin, men det kommer kännas ovant att inte ha den stora bussen, förstås.

Jag förstår inte hur jag kan ha så mycket saker??!! Vad är det för en massa don?? Ujujuj.. även fast jag resat ut garderoben och en massa sånt. Nej det går inte för sig, jag måste slänga mer saker någon gång! Men det här kanske är sista gången jag släpar alla grejer från Malung till Falun, för sen så kanske jag ska släpa till Linköping, men då ska jag INTE ta med lika mycket, det säger jag då.

Sommarlovet är snart slut... det är både roligt och jobbigt. Men så är det väl med allt. Vi ses i Falun. PUSS//Elon

Ps! Några bilder från Frizon! Ds!


Kommentarer
Postat av: Linda .

vi är så heta!! :D och grillJohan-vilken kille.

2006-08-19 @ 13:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0