Kaffekick kaffekick kaffekick kaffekick

Woooh! Det är roligt när man dricker kaffe och får kaffekick! Det får jag bara ibland när jag dricker kaffe och då vill jag prata mer och fortare än vanligt. Dessutom skriver jag jättesnabbt (och jättefel) och känner mig extremt hyperaktiv. Aaah! :D
Jag har packat klart nu, kan jag informera! Dessutom har vi haft namnsdagskalas. Ni förstår att alla i min familj har namnsdag under sommaren så då har vi ett gemensamt kalas nu i slutet av sommarlovet då alla får schoolsupplies! :D And I löööv it! Schoolsupplies allså. Det är så underbart. Nya pennor. Nya böcker. Ny kalender. Det luktar nytt och det luktar höst. Det är allt som krävs för att jag ska bli inspirerad att gå i skolan, believe me. (Gah, måste sluta att vilja skriva utropstecken efter varje mening. Ni ser ju inte det eftersom jag raderar utropstecknet och skriver punkt istället. Men tänk er ett utropstecken efter minst varannan mening, det är så jag skriver från början. Gah, jobbigt.(PUNKT mader foker). Oj blidde en parantes i parantesen. AJaj). Iallafall så fick jag en massa nya pennor, ett lilamönstrat skrivblock med hårda pärmar och en liten söt orange kalender. För er som vet hur min gamla kalender kan jag säga att den här är (typ) likadan fast andra färger bara. Har också, för att höja skolinspirationen, klistrat på små svarta bokstäver på kalendern (Elins bok, precis som på den gamla) och på den stora ELIN (med versaler). Wuuuuunderfuuul! :D

Fick intresseklubben med allt det där? Bra. Då ska jag sluta skriva i denna koffeinrusning som jag upplever. BYE!

Ps! Hannah, du är välkommen att bo hos mig när du vill. :) Aj pråmis ju! Jag gillar ju dig (värmlänska) Ds!

Kommentarer
Postat av: Your lobsterlover!

Tack! Gillar dig med;D

Jag ska också köpa school supplies näste vecka:D aaaaaaa.
LOve it!

KOMMER DU IHÅG NÄR JAG FICK SOCKERKICK?
hahaha

2006-08-08 @ 22:26:16
Postat av: Kejrain

Ska flytta till malung i morgon..
så vi kanske ses!

2006-08-11 @ 15:58:12
Postat av: Linda .

ELINELINELIN! oj oj. vilken festival vi har haft. ehh. hej (: jag tycker om dig. kaffekickar är bra.
och roliga..

2006-08-15 @ 13:00:12
Postat av: HANNAH

Inte partyhannah.. Utan hannah..med stora bokstäver..

Henning is back!

2006-08-15 @ 16:47:58
Postat av: Elin

JAG KAN INTE BLOGGA! Det går inte att logga in.. bajs!

2006-08-15 @ 17:06:11
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0