Ojojoj, snart bär det av...

Nu är det nära, mina vänner, nu är det nära. Snaaaart är det Frizon! WooOooaaaAhhheEEeeeyyyiiIIieeeeEEh! Då är det party som gäller. Elin och Lindas pirattält, be there and feeeeel the grooove. Vi ska ha: tebjudning, saftkalas, såpbubblor, blandband och en massa sånt. :)

Jag har INTE börjat packa än! AAAAaaAaHH! Panik! Nej då. :) Satte iallafall upp tältet med pappa igår, och det var inte riktigt komplett (aaa!!) men pappa ska fixa det så jag kan bringa det imorostas! Men jag har iallafall skrivit en packlista, och det är en bra start. Full koll, det är jag det.

Idag konstaterade jag att mamma är en hantverksoptimist! Hon rensade ut sina tyger och vart och varannat tyg skulle hon "sy en liten snygg kjol" av eller "sy en liten snygg topp" av. Vi snackar alltså tyger hon haft sen slutet av 80-talet. Ni kan ju tänka er hur snygga de ser ut numera. Men alla tygen är så fräääna och snygga och allt såntdär. Ujujuj. Hantverksoptimist är ordet.

Jag och mamma ska köpa schoolsupplies! Det betyder att jag ska få en ny kalender. Hippikayey! :D Då kan man planeeera sin dyrbara ungdoms tid så att inte en minut går förlorad. :) Vi hörs och ses och finns. PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0