Snart är allt klart..

Jajamensan. Snart är allt klart för Frizon-resan! :D Har festivalpass, matpass och har nu också beställt tågbiljetter. Har tält också.. det är bra. Det som kvarstår är packning. Men det kan jag göra imorn och på tisdag, så det är luuugnt. :)
Var på Josefs konfirmation igår. Där träffade jag en massa kompisar :) Bland annat Linda, Johan, Tanne, Johan, Amanda, Simon (emo-frillan) Hanna, Dott, Marc, Therese, Andreas, Svenbergs och fler. Det var skoj! :) (Amanda hade en sjukt snygg klänning som jag ska blogga här nere).

Sitter just nu hemma och slappar. Lycklig för att internet behagar funkar på den här datorn, min favis! :D Och sen kan jag konstatera att jag inte varit utanför dörren på hela dagen. Det känns nästan som om jag nyss vaknade fast klockan är fem. Sånt händer bara på sommarlovet, men det är skönt.

Elin och Emmas bandspelare är inhandlad! Nu ska den bara pyntas och sen är det fix färdigt. Jag och Linda försöker ragga en bandspelare till frizon, men det är inte lätt. uuusch. Mer bandspelare åt folket! :D (och blandband, ofcourse). Nej nog med retro-drömmar á la 80-90tal! (Det var väl då bandspelaren hade sin storhetstid?) Detta är 2000-talet... the years of Mp3 (eller Mp4 som det är i min iPod! :P).
På tal om det kom jag på en kul grej man kunde göra. Man skulle kunna göra en mp3spelare som ser ut som en bandspelare. Man kan ha en liten display på handtaget och förövrigt kan det se ut som en bandspelare. Vore hippt? :)

Nog pladdrat. See you later, mater (har sett Cars ;P)!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0