Tillbaka från Frizon och sådär..

Höll på att dö av frustration när jag inte kunde blogga. Sen insåg attt jag själv var orsaken då jag höjt säkerheten på datorn. Smart där! :P Men nu kan jag blogga. Vilken lycka.

Frizon var riktigt festligt, sannerligen. Vi hade ett litet piratkamp med tre tält. Det var roligt. Vi drack te, softade, lyssnade på musik och blåste såpbubblor.
Konserterna var bra, specielt Family Force Five, Blinside och Sarah Kelly. :) Jag och Linda gick inte på så jättemycket konserter och sånna saker. Vi slappade mest och hängde allmänt. Vi hängde under lyktorna, på kafé Sion, vid Nomaden, vid tältet och vid Stek-Johans Grill där det var varmt.

Tänk att jag, Elin-med-magmostret, lyckades sova 4 nätter i tält utan att avlida eller må allmänt dåligt. Vilken seger! Fest och firningar natten lång! ;D Nej ojojoj, Frizon var en riktig hit. Dit ska jag åka nästa år och året efter det och hela mitt liv. Or not. Men ändå. Party...
Undrar vad som hände med Amanda 17 som var intresserad av smörpojken_90?

Jajajajjajjaa. Snart är det skola igen. Det ska bli så trevligt så. En massa saker händer från och med nu tills typ nästa sommarlov. Så jag vet inte om jag kommer avlida allmänt eller överleva. Det får man se. Men jag planerar en riktig liten upprustning av bloggen. Kanske med lite mer kategorier.. och sånt. :) Jaja. vi får se.

Lev väl!! Frid// ELON

Kommentarer
Postat av: henning

Elin! Kan det vara så att du bemästrat magmåstret?
Haha...
Eller gett det till mig?

2006-08-15 @ 18:19:28
Postat av: Hannah

Jaa det stavas månster...

2006-08-15 @ 18:19:58
URL: http://hannnah.blogg.se
Postat av: Linda .

elin.vilken fest, vilken fest.
me like and love frizon.

2006-08-16 @ 19:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0