En stor tång!

Idag drog jag ut en STOR tand. Det gjorde inte ont kanske, men det kändes hemskt obehagligt. Det kändes som om ALLA tänder skulle lossna. Jag har dragit ut många tänder förrut och kan därför säga att denna satt som berget. Huuvva! Just nu är det bara: blood and pain. Fy!

Har beställt tickets till morgondagens mystågresa! :) Ska åka till Uppsala och vara på Livskraft med mina underbara kompisar, som jag saknar så. Är verkligen glad att allt gick att fixa, det blev ju nått tektiskt strul med min anmälan så det kunde faktiskt ha gått åt skogen. Men som tur var, så gjorde det inte det!

Ajajaja, min mun gör hemskt ont. Ska nog leta upp den nya H&M katalogen och sätta mig och mysa. :) Puss kram//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0