Som kronan på verket!

Okej, detta kan nog uppfattas som ett väldigt gnälligt och tyck-synd-om-mig inlägg.... och det är det också. Så jag vill varna känsliga läsare och meddela att jag tänker ömka mig i min egen olycka i detta inlägg. Så gillar du inte sånt och känner irritationen stiga redan nu: sluta läs omeddelbart!

Igår repade jag med Sorgmantel och det var fett kul! :) Var trött och hängig som tusan men knarkade dextrosol för att orka med. Det funkade faktiskt! :) Sov ovanligt bra på natten (trots olles snarkningar och ett halsont som uppkommit under kvällen). Vaknade och kände att magen var lugn och snäll. Men under dagen så har världens förskylning brytit ut i min kroppshydda! Det började med nysningar och halsont, fortsatte med ont i bihålorna och täppt näsa. Just nu känner jag mig som Meg Ryan i You've got mail när hon är förskyld och Tom Hanks kommer med blommor, bara att ingen kommer med mina favoritblommor. Har jag ens en favoritblomma? Nej, inte ens det.

(nu är det över, ni som blundade genom hela inlägget kan titta nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0