Come sunday please come sunday, that's the day

Idag är det söndag och det finns inte mycket mer att säga om den saken. Jag och Olle är ensamma hemma och vi sitter och hänger framför "tonåringens bästa vän", datorn! Hehehe. Tänkte kolla på "Mirror mirror" klockan 15 på barnkanalen. Kommer ni ihåg det? Det där australienska programet som gått på Sommarlovsmorgon sen urminnes tider. En massa barn som åker genom en spegel tillbaka i tiden. Väldigt nostalgiskt. :) Annars tänker jag faktiskt inte göra nååågonting idag. För imorn ska jag börja jobba igen, SISTA VECKAN! (Shit va det har går fort). Så nu gäller det att ladda.. :)

Igår kom lite boys and girls hit och vi tittade på film "Tjenare Kungen" och "Phantom of the Opera". Helt okej filmer faktiskt. Älskar musikal och Fantomen var ingen besvikelse, snygga dansnummer, jättevackra låtar, mäktig musik. Helt rätt, helt enkelt. :)


See you later, tater! (Kanske man skulle sola lite på altanen?)


Kommentarer
Postat av: Emma

ÅÅÅÅÅHH AAAH IIH jag älskar Mirror mirror!
Som sagt: NOSTALGI!

2006-07-03 @ 15:58:36
URL: http://tjing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0