Everyone goes away in the end

Min familj ska snart åka till stugan, då är det bara jag och Olle kvar. Betryggande. Jag ska alltså vara själv (med olle) i en och en halv vecka. Det kommer bli en pers. Jag ska komma ihåg att vattna blommorna, mata kaninen, städa, diska, laga mat, handla, tvätta och allt detta ska ske på min minimala fritid när jag inte jobbar. Suck och pust. Men det kommer säkert bli jättebra..or not! Hahahaha!

Imorse när jag vaknade insåg jag att det säkert var tidigt, typ halv nio säkert eller nått sånt. Så jag la mig på kudden och pressade fram lite mer sömn, typ en och en halv timme (kändes det som). Sen gick jag upp, glad i hågen med tron på att klockan säkert var minst tio. I TV rummet kastade jag ett öga på klockan 8.35. Det är bekräftat, jag är en skam för världens tonåringar.

Har äntligen läst ut min 3-i-1 Sagan om Ringen-bok som jag "bara haft slutet kvar" på i typ  månader! Nu har jag börjat läsa en bok om Rom, på pappas rekomendation. Den är väldigt tjock, just like I like it.

Ja! Jag håller på att dö av tristess, så förlåt att jag babblar om oviktiga saker! Emma! Kan du ringa mig så vi kan se Liz in action med visselpipa och allt! Jag måååste ut ur husi och träffa lite folk... RING MIG!!

Kommentarer
Postat av: eella

yeah, ensam hemma är jag också, av exakt samma anledning som du. coolio. wihii det är torsdag snart!

2006-07-01 @ 18:04:39
URL: http://slyrp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0