Falunstreet och dansbandsvecka

Hejsvej Henning. Det har gått ett tag sen jag bloggade, men tanke på att jag brukar blogga nääästan varje dag. Iallafall nu på sommaren har jag gjort det. :) Men ni förstår att jag har varit i Falun på Falunstreet, som jag skrev i bloggen innan jag åkte. Det var hemskt kul. Vi kom på fredagen, då gick vi och lämnade våra don hos Liz mormor och morfar och sen hängde vi nere på stan where all the action was. Först hängde vi runt allmänt, sen såg vi lite på nått band. Sen satt jag och Emma och pratade med Olle på en gräsmatta i X antal minuter ;) (Olle är en så söt så). Sen gick på party hos Lotta, det var sååft. Då trollade Johan för mig och Albin och seriöst så var det det coolaste jag sett. Han är min IDOL för evig tid. Dessutom är han grym på att beatboxa.
Nästa dag hade vi picknick med Liz familj, det var mys. Sen såg vi på alla de cooola konserterna. Nobrakos, Cavalince, Plasmic Ocean och Mozkovitch. Jag stod längst fram på Mozkovitch och har därför ont i både revben och överarmar. Ujuj, det är ganska coolt att bli helt mörbultad av en Mozkovitchkonsert, jag tycker det är mäkta häftigt iallafall. :)

Nu är det dansbandsvecka, yeah! Jag bor hos Emma och vi siktar mot en vecka med party, vänner, musik, jonglering, såpbubblor (såklart) och heeelst en bandspelare. (Vi blev så avundsjuka när vi såg Annas och Cecilias!! Så vi vill också ha en!!!!!). Men men.. Se ya all ! :D Bye!

Ps! Jag ska på Frizon, det ska du med tycker jag! :D Ds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0