Jasså minsann, det är Lasse Stefanz ikväll?

Ja, the word is out att det är Lasse Stefanz ikväll.. inte mitt favorit band of all times kanske. Men ett heeelt okej band, säkert.. eller nått..eller inte. Aaaah!
Igår ringde Keso helt plötsligt och sa att han, Anna och Wallis kört hit. Det var kul. Tyvärr var det inte så värstans mycket party på gång, synd där. Men vi cruisade i deras fiiiina bil (raggarvarvet, yeeeaah). Alla lyssnade på raggarmusik i sina bilar, vi dunkade "Visa från Utanmyra" och "Bergakungenssal", det kallar jag maffigt. Basen dundrade så man trodde hela bilen skulle gå sönder.

Jag och Emma är fortfarande på jakt efter en bandspelare, och det ljusnar mår jag säga. Lite grann iallafall. Man kan ju säga att det är tur att internet finns, teknikens under. :)

Tandläkarna i Malung är inte snälla, jag ska dit klockan halv åtta imorn! HALV ÅTTA! Vem är uppe så tidigt på sommarlovet? Inte jag iallafall. Gosh. Det kommer inte bli kul kan jag ju upplysa om.. Suck och pust.

Ha så kul i sommaren! PUSSSS!

Kommentarer
Postat av: e

månen öööver uppland, den lyste gul och rund

lasse stefanz in mah haearytytya

2006-07-20 @ 23:57:17
Postat av: Frodo

kan påpeka att just nu när jag är hundvakt är jag TVUNGEN att gå upp mellan klockan halv 7 och halv 8 VARJE DAG! moah, sug på den du ;P

2006-08-06 @ 15:58:36
URL: http://gitaroo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0