Så vad ska man hitta på en dag som denna

Här sitter jag. Framför datorn. Det är måndag, det är sommalov, det är soligt och det är varmt. Jag sitter här, ensam i ett stoooort hus. Då är frågan, vad ska man hitta på? Jo, det ska jag berätta. Man kan försöka ladda in lite fina bilder i sin telefon, det lyckades faktiskt. (nu har jag den där fina bilden på mig och hannah som bakgrund. finis), man kan chatta med människor på MSN, någon sorts social faktor har det ju ändå. Man kan öva fiol, jonglera, sjunga, spela gitarr och äta mat. Något av allt detta tänker jag ta för mig nu.. faktiskt. Men sanning att säga, så har jag inget att göra idag OCH DET ÄR SKÖNT (faktiskt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0