Så var man hemma igen..

Har bott hos Emma i en vecka, men nu är de dagarna över. Idag kom jag hem till vår vita villa igen. Skönt på ett sätt, såklart, men lite ensamt och allt såntdär också. ;) Men Olle är ju hemma.
Dansbandsveckan är kanske en aning "överdriven" av många, jag ska inte påstå att jag är beskviken men det är liksom inte riktigt så mycket paaartyyy som man tror när man lyssnar på alla. Men det var kul. :) Jag och Emma vet hur man roar sig, även om man inte har några vänner. ;) Men vi insåg faktiskt att vi hade vänner, ändå.. helt otroligt.
Vi hängde mest med Malin (bilden där under. Bloggad från "Matssons" lägenhet :P), Habibbi (aka Patrik), Råågärr, Joel och Lelle, Henkeman och så deras polers typ. ;)
Livet blir inte roligare än man gör sig, liksomme! :)

Humma.. nu har jag en massa dagar här framöver som jag måste lyckas fördriva utan varken mål eller mening, typ. Undrar vad man ska hitta på? Sitta framför datorn/TV:n i en massa dagar i sträck känns liksom inte så värst lockande. Idé någon? Jaja..
Gosh, måste räkna ut min ekonomi. Det känns som om jag gjort slut på en massa pengar, även fast jag egentligen kanske itne har det. Typ. :P Money money money, is not so funny, in Elins world.

Oj, ganska långt inlägg. ;) Byyye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0