Har du sett någon häst idag?

Idag är en såndär varm dag då man bara måste vara ute, äta glass och njuta av sommarlovet! Speciellt om man har det som jag, nämligen att detta är den ända sommarlovsdagen på länge! :) Imorn ska jag med mamma till Falun och packa ihop mitt rum och städa och på Måndag är det jobb som gäller. kl 7!! Men det är skönt att ha något att göra, seriöst! :) Idag fick jag nästan panik eftersom jag inte kunde komma på något vettigt att göra, och jag vill vara utomhus! Hade dött om jag skulle leva så i flera veckor. Men nu har jag fyra veckor då jag vet precis vad jag ska göra OCH jag får vara utomhus! Wiieh! :D

Igår var Sigruns begravning. Den var jättefin. Kistan var blå, Sigruns älsklingsfärg. Det var massor med blommor överallt i kyrkan och alla la liljekonvaljbuketter på kistan, Sigruns älsklingsblomma! Johan och Jan från Malung sjöng Ted Gärdestad, Sigruns älsklingslåtar. Allting var så fint. Precis så som man skulle tänka sig att Sigrun skulle vilja ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0