Jag gör som Hannah! Elin goes modeblogg!

Idag är det dags att erkänna två enorma faktum! Jag har klippt av ett par jeans för jag kände att jag ville ha ett par jeansshorts! (OMG) Dessutom så stod jag idag och fixade mitt hår i typ en kvart för att sedan inse att jag antagligen kommer sitta framför datorn, ev TVn hela kvällen och inte träffa någon annan än mina bröder. Smart där!
Idag sken solen på jobbet och det var nog säkert 30 grader varmt. Mmm.. :) Det betyder lite bränna, hiieey! :D Det är bra att ha en Malin som kompanjon när man rensar rabatter, då blir allting mycket roligare och allting går så snabbt så snabbt. :) Vi är nog rabattbästisar hon och jag! :D

Nu är det helg, tugga och svälj. Det blir skönt och alling är så grönt. Puss på dig från en solkysst tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0