Midsommarmorgon och regnet öser ner!

Idag är det midsommaraftonsmorgon. Regnet nästan forsar ner! Men det är tidigt än och jag behöver idag INTE vara ute! :D Wiieeh! Det är extremt mysigt att få sitta inne en sånhär dag. :D Hoppas bara det blir bättre väder på eftermiddagen och kvällen eftersom alla ska grilla och dansa kring majstången och allt såntdär!

Igår var det spelning med Gränslöst i Säters kyrka. Det var jättekul! :D Det var en ganska lagom stor kyrka, lagom med folk. De flesta från Gränslöst var med och spelningen gick bra. Det var också världens akustik så sluttonerna klingade i flera sekunder. :D Pappa har nu bokat oss för spelning i Malung någon gång nästa vinter. Och vi har ansökt om att få åka till Ungern på ungdomsfolkmusikfestival! Hieeey, det låter hur kul som helst! :D

Jag tänker INTE plocka sju sorters blommor och hoppa över sju gersgårdar (hur stavas det?). Eller vi har inte sju [järsgårdar] här, men ett år hoppade vi över sju staket istället. Men jag tror knappast det funkade. Men jag tänker iallafall INTE göra det. Fy va läskigt.. tänk om man verkligen drömmer om någon. Lääskigt!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha. Vetu.. mamma gjorde så jätte länge sen... Och då drömde hon om en bastant dalmas med mustach och rödlätt hår.. OCh nu ahr hon en sån!
hahahahah!

2006-06-23 @ 09:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0