Nu är det sommar och kalas

Ikväll ska då mörtar släppas fria i sommarluften då det är falukalas, release partaj och allmänna festligheter. Tillsammans med mina classmates så ska jag då ge mig ut i den sociala världen. Woho! :D

Igår hängde jag med lite polare mest hela dagen, de sista hjältarna blev Emma, Hannah, Henric och Oscar. Det var hemskt trevligt. Vi vandrade runt på falukalaset och tittade på lite allt möjligt och köpte mjukglass. Jag köpte också två pixiböcker i ren impuls "Vi går på jakt" och "Victor bygger en bro", hemskt fina böcker faktiskt. Dom kan man använda till mycket, vet inte riktigt vad än.. Men det visar sig. :)

Har inte mycket att rapportera, joo.. jag kommer ju vända hem till hemtrakterna malung också för att spatsera runt på den marknaden ett slag. Det blir kulis!

Vi ses//ELIN

Ps! Alla ni som läser i smyg (alltså inte Agnes, Liz, Ella, Hannah och Emma) skriv gärna en kommentar så jag VET vilka ni är. Det är lite läskigt när man inte vet vilka som läser liksom.. man måste stå för sina handlingar!!! (och jag ser om någon fuskar.. haha) Ds!

Kommentarer
Postat av: amanda

hey babe :)

okej, jag erkänner! jag har läst din blogg ca 1000 ggr!

puss /amanda

2006-06-02 @ 11:46:30
Postat av: you know me

tjo. fin blogg. tycker om den.
kul med marknad. party. du och jag i sommar? tycker du borde ändra dig om frizon.
puss/ Linda.

2006-06-02 @ 17:18:36
Postat av: you know me

tjo. fin blogg. tycker om den.
kul med marknad. party. du och jag i sommar? tycker du borde ändra dig om frizon.
puss/ Linda.

2006-06-02 @ 17:18:41
Postat av: Linda .

elin. din blogg är fin och jag gillar att läsa den.
du, jag har planer på att träffa dig i sommar. vi måste höras om det.
när jobbar du?
jag tycker du borde tänka om om frizon. eller komma på oas med mig. vore fest.

puss / linda

2006-06-03 @ 13:20:08
Postat av: Linda .

oj. hade visst komenterat. guldfiskminne du vet..

2006-06-03 @ 13:20:35
Postat av: Frodo

jaså så du tycker att jag smygläser din blogg vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa????

2006-06-03 @ 17:38:49
URL: http://gitaroo.blogg.se
Postat av: gustav

okehjdåh jhag lhähste dhen (läses på krystat västeråsmål)

2006-06-12 @ 16:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0