snart är det helg som tur är

Sitter här och känner mig lite sådär lagom apatisk. Sommarjobb tär på nerverna och orken. Man blir lite orkeslös när man kommer hem. Vill bara slå sig ner framför TV:n eller vid datorn. Idag på TV såg jag en dokumentär om en kvinna vid namn Marlene som har 6 personligheter. Det var en intressant dokumentär och ganska "strange". Det var svårt att förstå liksom... Men.. tjaa.. ni måste nog se det för att förstå så nog om det.

Ikväll är det då som pappa så fint uttrycker det: fotbollskväll. Sverige måste vinna mot Paraguay för att gå vidare från gruppen. (typ) Försöker låtsas här som om jag är insatt och intresserad. "Flaggan i topp för vårt fosterland" eller hur var det nu? ;)

Jag träffade Britta på byn idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0