Alla är så töntiga

Har ni tänkt på hur töntiga alla är? Seriöst, alla är töntiga. Speciellt jag, jag är extremt töntig faktiskt. I Falun tillexempel, där är alla så töntiga och försöker vara alternativa eller snobbar. Det finns i stortsätt inget mellanting, det är alternativ eller snobb/fjortis. Placera dig i ett fack, kära medborgare, annars blir du placerad i alternativfacket som redan är överfullt. T-ö-n-t-i-g-t var ordet. Isch!
I Malung fösöker alla vara så där lagom alternativa, utan att sticka ut för mycket. Dom som vill chocka bryr sig ingen om, mer än att snegla lite snett på dom ibland. Dom som försöker vara helt vanliga blir nördförklarade och de som försöker vara fina blir fjortisar eller bimbos. Vad var det jag sa? T-ö-n-t-i-g-t!

Jag är i Malung nu, vilken lycka. Obegränsad tillgång till dator och blogg hela dagen lång. Whiihoo! :D Men lugn, jag ska inte bloggasönder. Jag ska bara skriva lite när det händer nått värt att skriva om.

Idag åkte vi hem från Falun. Igår var det konstjärt på Arenan med Heavy Slippers, Pull Out, Blöw och Panzar Princess. Missade rätt mycket av Pull Out och vi dissade P.P (höh). Det var en kul kväll i vilket fall. :D Vi åkte taxi hem, (emma, frank, johan, roger, liv och jag) och det blev inte så dyrt som jag fruktade. Puhuuu! Min första taxitur, helt otoligt. Har gått på "byn" med mamma idag också, intresting. Fick en hudkräm och en ny mascara. Ytlighet till folket. Hahhaahahaha!

Vet ni vilka som är drygast i stan? Esteter! yeeaah!//Carolis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0