Gaaaah! Död åt min mage, jag tänker amputera!

Planen för idag var att ta en buss klockan 7.30 till Mora och sedan komma till Falun i lagom tid för lektion 10.10! Men icke, när jag vaknade så mådde jag inte alls bra. Magen skulle ju vara finemang, jättebra, superduperfrisk. Men icke!! Aaaaahh, det är en konspiration! Någon är emot mig.. Gah!

Självklart är ju frågan nu om jag i huvudtaget KAN åka till Sthlm och kampa! Dessutom ligger jag väl år och dar efter i skolan bara för det här.. HAT HAT HAT mot min mage! Min vänner kommer glömma min existens och jag kommer få bo hemma tills jag är 40. Bara för det kommer jag bli så deprimerad att jag får antideprisiva medel, sen kommer jag bli beroende av dom. Börja knarka. Sen kommer jag väl dö i förtid!!! GAAAAAH! Nej usch.. jag är arg just nu. Vill inte vara sjuk nåmer!!! Jag blir så stressad, och då blir jag aldrig bättre.

Nu tänker jag åtminstonne försöka ta tag i terrorismarbetet, så jag gör något vettigt med min tid iallafall. Ussschhh.. just nu är det en fight mellan mitt förnuft, min hälsa och min vilja! Just nu har hälsan övertaget, men viljan tar upp kampen. Men då kommer förnuftet och slår sig ihop med hälsan för att slå tillbaka viljan. Nej, usch..

Kommentarer
Postat av: lodliz

STÅ UPP TILL KAMP!! mot magen, bergsgetterna och knotten. och hur mycket du än tror att vi ska glömma bort dig så går det ju tyvärr inte hur mycket vi än vill..fast vi vill ju inte alls det, hur skulle vi vilja det?!se där, allt löst genom en handvändning som alla andra saker här i livet..ehe?! vi saknar dig hur som helst! please come running through the forrest!

2006-05-23 @ 11:50:07
URL: http://lizzen.blogg.se
Postat av: lodliz

STÅ UPP TILL KAMP!! mot magen, bergsgetterna och knotten. och hur mycket du än tror att vi ska glömma bort dig så går det ju tyvärr inte hur mycket vi än vill..fast vi vill ju inte alls det, hur skulle vi vilja det?!se där, allt löst genom en handvändning som alla andra saker här i livet..ehe?! vi saknar dig hur som helst, mycket! please come running through the forrest!

2006-05-23 @ 11:50:29
URL: http://lizzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0