I want you back

Idag har vi haft musik, för det är torsdag. Afron=The Voice och ESV:n=I want you back. Wow, jag har fått äran att lira congas på Jackson 5, status tycker jag! :) Ska självfallet köra också. Sen så är det kör och fiol på The Voice. Nu är jag trött. Skrev nyss nationellt prov i Franska, det gick inte så bra för jag kan inte franska, men ändå... fick VG+ på franskaprovet vi gjorde förra veckan, hur gick det till undrar jag?? :)

Alla är lite ledsna idag, då blir jag också lite ledsen. Jag är inte ledsen för att jag är ledsen utan för att andra är ledsna. Men det är bra att vara ledsen. Man kan inte alltid vara glad, sådetså..
"Ibland är man glad så man dör, ibland är man faktiskt inte på humör" - Listen to the mighty words of Trolles trafikskola, det är sanningens ord. amen.

Tror det är svenska ganska snart, men jag vet inte riktigt när. Då ska jag skriva om Cheap Monday igen, undrar hur det lilla äventyret ska sluta. Inget vet, bara Gösta har svaret. Det är iallafall tack och lov bakdag idag, förra bakdagen satt jag i en garderob i en halvtimme, det tänker jag nog låta bli den här gången och försöka vara lite pigg! :) Robert har ju fyllit år juh, så det borde bli tårta. Ola kanske ska vara med och baka, JAA! :D :D

Johan och Roger ska sova hos oss imorn efter Heavy Slippers konsert på Arenan. Det ni! Höhö! Det är vad som händer just nu. Nu ska jag rösta på staffan på jamma, annars blir han nog argsint. Peace out//Carolis

Kommentarer
Postat av: e

Det är dumt att alla är ledsna. Fast man måste få vara ledsen ibland. Annars spricker man.

2006-05-04 @ 15:11:04
URL: http://slyrp.blogg.se
Postat av: Linda!!

bakdag låter roligt du (: men, garderob? varför elin, varför? kärlek.

2006-05-06 @ 11:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0