... ibland är man faktiskt inte på humör!

Igår var en supermysig dag! Då satt vi på roxsnäsudde i evigheters evighet och fikade, stod på händer, metalposade och spelade pretto-låtar. Jag, Ella, Robert och Liz gjorde en egen pretto-låt som spelats en gång och aldrig kommer spelas igen vid namn "The sun goes to China and the bubbles go to heaven". Det var mycket fin. Det var en underbar kväll, men kallt som tusan.

Idag känner jag mig dock lite off och är inte riktigt "mig själv". Känner mig allmänt seg i huvudet, efter och inte riktigt på humör. Jag är nog lite trött och lite slutkörd! Tur att det "snart" är helg, då ska jag till Malung och försöka ta det det lite lugnt och sådär. :)

Ve och fasa, ryktet säger att kanske kanske kanske så ska Abramis spela i Falun på kristihim, hoppas det inte händer för jag kan nämligen inte se dom då. Snälla Abramis, kom en annan helg!!!!

Det var det, lev väl/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0