If you believe in fairies, clap your hands!

Jag och Emma tittade nyss på Finding Neverland. Filmen om J.M Berry, mannen som skrev "Peter Pan". Det är en sådär omåttligt bra film, med Johnny Depp, som är sådär bra så man får ont i magen! Precis som Gilbert Grape som jag såg i Lördags.. Ojojoj. Johnny Depp, he's a real man! Det vet jag nog många som håller med om.. Och när han är Jack Sparrow, oh my goodness.. han är en riktig heting. :)

Jag gillar idén med att sitta och blogga såhär på kvällskvisten innan jag går och lägger mig. Det är trevligt, egentligen vet jag inte hur dyrt det kommer bli. Är iofs bara online i typ 10 minuter eller något sånt, men ändå. Det kanske blir jättedyrt i slutändan, eller jättebilligt.... I have no idea. Antagligen lite sådär halvdyrt. Men eftersom pengarna tickar iväg för varje sekund så ska jag inte bli långrandig.

Vill tipsa alla att läsa J.M Berrys "Peter Pan" i orginal, på engelska alltså, det är en underbar bok som man blir kär i direkt. I love it. God night, and sleep tight. Jag ska nu bege mig till Neverland.../Elin

Kommentarer
Postat av: Henning

Jag gillar inte filmen peter pan. jag tycker att han är konstig. han har ju förfan trikåer!! HAHAHAHHA.. GRÖNT ÄR SÅ LÄST JER!

2006-05-16 @ 11:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0