Ingenting är som det ska, likadant från dag till dag

Hur kunde Lordi vinna eurovision? Jag tyckte det var konstigt. Och att Carola, vars låt och nummer var lätt bäst, kom på femte plats. Helt sjukt, egentligen. Men men.. vad är eurovision, blott ett sätt för människor att tjäna pengar liksom allt annat. Finns det ingen ordning i denna värld?

När ska mina magmonster (Ella) dö? Vill inte ha den här sjukan något mer. Jag bestämmer nu att magmonstret är borta, om jag bara bestämmer mig så kanske det inte finns mer? Hoppas!

Jag vill åka till Sthlm på kristihim, inget ska få stoppa mig! Tjobre, jag borde verkligen ligga efter i skolan, har missat TRE DAGAR! Det känns sjukt jobbigt. Måste verkligen bli klar med historian.. aajajajja, vet inte vad jag ska skriva. Nej, fy skrån! uuusch!

Allting blir så konstigt. Hela tillvaron har hamnat på sned.. Mamma ska flyga till Holland, bara sådär. Och jag följde med hit, bara sådär! Men det var bra.. det var jättebra. Imorgon borde jag verkligen försöka ta mig till skolan, innan allt havererar. Herregushan! Nej fy.. Undrar om jag och pappa ska åka snart eller om vi ska åka sen eller... bla bla bla. En sak är iallafall säker, jag vill ha en stor påse Maltesers (eller vad det heter) att äta på hemvägen.

Good bye


Kommentarer
Postat av: emma

Elin, jag och Strandvägen saknar dig! Igår tittade jag på Moulin Rouge i min ensamhet, med technon dunkandes i väggen. Alltså har våran kära sambo infunnit sig igen.
Och va, Holland?! Hummeli. Nu får du allt ta och uppdatera saker och ting här, känner jag! PUSS.

2006-05-23 @ 11:40:32
URL: http://tjing,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0