Jag tror jag har fått solsting

Morgonens springtur gick alldeles för fort och nu måste jag sannerligen komma på en längre runda, jag vill inte springa runt i cirklar, så det gäller att komma på nått snart. Har du en idé? Hör av dig! :) (Märk kuvertet "Idéer till Elin" och skicka till enmassaonödigaidé[email protected])

Imorgon fyller Emma år! Då ska jag skriva ett blogginlägg tillägnat denna min eminenta kamrat, kom in och läs det! :)

Har skrivit klart Cheap Monday-fördjupningen i sv nu! Weeey!

Striped Leopold skrev lite på en låt idag, det ni! :) Den heter "Get wet or die dry" och är sjukt hip, jag säger då det.

Jag känner att jag fått solsting av alla dessa nationella prov, gjorde ett i franska idag. Fick också vet att jag fick VG på skrivdelen på franska, det var otippat! :D Men hursomhelst så är det bakdag idag och Ola ska vara med, weeey! Vi ska jag göra frukttårta, synd där att ni inte får äta den! Puss på er alla/Henning

Kommentarer
Postat av: Lucas

Alltså jag har en värsta toppenide. Låt oss säga att jag också börjar jogga. Då kan vi typ vakna samtidigt och springa. Sen har vi ett ställe där våra jogginbanor möts. Det ska helst vara en raksträcka, mer dramatiskare liksom. Och där springer vi mot varandra, sen när vi möts så gör vi en high five utan att stanna. Sedan fortsätter vi utan att säga ett ord till varandra. typ....

2006-05-11 @ 21:56:08
Postat av: Lucas

Alltså jag har en värsta toppenide. Låt oss säga att jag också börjar jogga. Då kan vi typ vakna samtidigt och springa. Sen har vi ett ställe där våra jogginbanor möts. Det ska helst vara en raksträcka, mer dramatiskare liksom. Och där springer vi mot varandra, sen när vi möts så gör vi en high five utan att stanna. Sedan fortsätter vi utan att säga ett ord till varandra. typ....

2006-05-11 @ 21:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0