kvällskonversationer och Johnsody in Tan!

Jag och Hannah pratade till 3 igår, hon sov hos oss! :) Det var mycket trevligt då man på kvällen oftast diskuterar livets alla stora frågor! :) På tal om att sova hos oss så ska vi bestämma vem som ska flytta in i det tredje rummet. Antingen så blir det Ingrid eller så blir det Sara i dans.. Men vi får se.. Huvudsaken är att det är någon vi känner liksom!

Jag är lite rädd, för häromdagen var det jättemånga olika datorer som varit in och kollat på min sida. Vilka är ni människor som bara läser i smyg? Kan ni inte skriva vilka ni är någon gång så jag vet? HALLÅ TJOBRE!

Idag är det då dags att framföra Johnsody in Tan (Jonatans projektarbeteskonsert). Det kommer nog bli kul och bra. :) I like it! Så pga den så har jag inga andra lektioner idag, förutom en liten stund på historian när "partigruppen" ska redovisa! KULIS !

Amie come sit on my wall
And read me the story of O
And tell it like you still believe
That the end of the century
Brings a change for you and me



Kommentarer
Postat av: agnespagnes

Måste erkänna att jag läser din blog typ ganska ofta i smyg. Öhum. Fast jag är nog inte en av de okända människorna..?

2006-05-31 @ 16:23:01
Postat av: Lajs

Åhh, Damien!! han är en finfin kille det tycker jag allt! konserten idag var superbra, på riktigt!!

2006-05-31 @ 20:52:18
URL: http://lizzen.blogg.se
Postat av: Emma

Här är jag!

2006-06-01 @ 09:39:07
URL: http://tjing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0