Ligga i sängen. Lyssna på Damien.

Finns det något tråkigare än att vara sjuk på en torsdag? Antagligen inte. Min mage är dummast i hela världen. Usch!
Tack och lov har jag fått Damien, Sufjan och Alisson på skiva av Ella. Så det kommer ju förgylla dagen lite grann :)
Igår hade vi konsert på stefansgården! Det var hippt! Jag och Emma sjöng "Let us wander" av Purcel! Det gick bra. :) De finaste framträdande tycker jag nog ändå var Hannah, Lollo, Ella "Time after Time" och Henric och Robert "Sound of Silence", det var magiskt! :) Men jag hade ont i magen nästan hela tiden, så det var ganska jobbigt.
Vi åkte hem till Robert och Henric för att kolla på Lost, Ella var också med, det var väldigt hippt faktiskt. Nu börjar det äntligen hända lite grejer i programmet. Och man undrar ju lite smått hur detta ska sluta. Ojojojoj.. egentligen undrar man ju om dom i huvudtaget kommer få ihop det hela? Det kanske inte går, dom kanske helt enkelt inte kommer kunna få ihop alla trådarna.

Nej nog om detta. Usch, nu ska jag sitta hemma och ha tråkigt hela dagen. Men Blindside ska jag på!!! Så det så! Det får gå, trallalala.. Sista tipset för dagen: Sjung pilutta-visan från madicken med texten Usama bin-Ladin det blir ganska kul. Tycker jag.. och Ella! :) Puss//Carolis

Kommentarer
Postat av: e

ÅÅHÅ krya på dig, men du kommer väl och bakar? vi ringer, i guess.

2006-05-18 @ 15:09:54
URL: http://slyrp.blogg.se/
Postat av: Linda!!

ohh. blindside?! härliga tider.
du, ska du på frizon ?

2006-05-18 @ 17:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0