Liz har katt

Jag har sovit hos Liz! :) Det var en hejdundrans tur att jag slapp gå hem till strandvägis, hallelujah! Igår bloggade jag ju hemma hos Agnes, och denna dag blidde det hos Liz. Jag är en såkallad snyltbloggare är jag rädd, men jag har faktiskt ingen dator här på helgerna FFS! :P
(Lyssnar på ES1MU-Esteter för fjärde gången på rak nu. hahahha. Värsta bra.)
Förhoppningsvis dyker det upp lite människor här inom kort. Men komma när man sagt att man ska komma verkar inte vara något som människor kan här i livet, sanna mina ord! :)
Måste ringa Craigan så jag kan åka med som personlig person till Idolle imorn, och jag ska även vara personlig person till Idol-Arvid. Så, see you in the TV ruta, people!
(nu ska jag slå på Ester en femte gång!)
Peace out!//Carolis

Kommentarer
Postat av: Britta

Även om du inte är särskild sur för att du inte kom med i idol, så är jag allt lite ledsen över att jag inte får se dig på Tv redan nu , för jag vet ju att du kommer att synas där så småningom. Fast jag håller med dig lite i det där att allt verkar lite lurigt när det gäller Idol

2006-05-02 @ 10:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0