Man kan campa inomhus också :D

Ja, här kommer jag och talar om för alla och envar att JAG Elin "wannabe hurtig" Hugenbergen ska CAMPA på kristihim. Jag packar min stora rygga och proklamerar stolt att JAG minsann ska sova i TÄLT hela helgen. Men när jag når denna underbara skara av människor som jag ska campa med får jag nyheten att vi inte ska campa utan sova i en kyrka mitt i city. Snopet när man packat lite halvofräscha kläder för en helg på en lerig, regnig camping i sollentuna! Men such is life, mina vänner. Jag är såhär i efterhand ofantligt tacksam att vi INTE sov i tält! För då hade vi ju inte kunnat göra allt kul som vi gjorde! T ex baka pizza och se på tre filmer mitt i natten (typ).. Det var en hemskt mysigt återträff iallafall och jag började få en försmak på mina blivande skateboardtalanger då jag glatt (och vinglit) sparkade fram på Johan "P-Diddy" fadderns skateboard. Någon medfödd talang har jag kanske inte, men whataheck! :P

Vi gjorde också några små utflykter på staden. Bland annat reclaimade vi the streets och levde i anarki genom att spela fotboll mitt i vägen (snarare trottoaren men ändå) i sthlms stad! (don't tell anyone). Några (host host) mindre smarta individer råkade också vada lite i en fontän, myselipys! :)
När vi gjorde utflykt ner till city och hängde lite och träffade Pajala, denne emenenta människa, så ordnade jag också en liten rendez-vous med Ella, Liz och lite andra av de där FUBO FUF typerna! Hähähä.. det var lite najs iallafall.

Jag uttryckte min bojkott mot Cheap Monday genom att blänga surt på dörren till Weekday och säga (pinsamt högt) "TÖNIGT". Kändes myckte bra! (det här inlägget är långt. jobbigt. bara en grej till)

JAG har nämligen åkte tunnelbana TVÅ gånger alldeles själv och jag lyckades komma rätt båda gångerna, wow! Jag är imponerad av mig själv, på nått sätt.

Summan av kardemumman är iallafall! Återträffen var fett najs och feting mysig... I totaly liber meine konfirmations kompisaren! Sthlm är en livlig stad, kanske lite för stor för den lilla lantis som jag är. Men det är kul att busa där och jag vill åka dit och shoppa i sommar. Det var allt. C'est tout! Bye bye, Aurevoir!

Kommentarer
Postat av: Satanist Hannah

Jag ska köpa ett par till satanist byxor!

OCH JAG ÄR GLAD ÖVER DET!!


pusspuss

ANARKI

2006-05-28 @ 16:10:48
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0