Solen skiner och jag har min nya kjol på mig

Idag var jag ute och sprang igen, herregud, jag kommer verkligen bli en hurtbulle innan detta är över. :) Det var ytterst trevligt att spurta runt grannskapet denna morgon då solen sken och det var varmt nog att springa i shorts och linne :) oh happy day!

Snart är det dags för musikteori, nästa onsdag är det prov. Då måste jag vara high på såväl intrevall och ackord som olika musiktermer. Hur ska det gå? Igen vet!

Yes! Jag ska campa med konfakompisarna på kristihim, det kommer bli fett ballt anar jag! Jag måste bara ordna ett litet tältis och sådära. Men det blir fint. Hur mycket jag än ser fram emot att träffa alla så ser jag nästan ännu mer fram emot att få packa den stora grå ryggan igen och att få spänna på mig den och vandra ut i världen! :) Whii

I eftermiddag ska jag, Emma, Henric och Robert (och alla andra som vill vara med) sitta på en filt på udden vid vårt hus och spela gitarr och mysa. Det kommer bli varmt, soligt och alldeles underbart. Jag hoppas på en fet solbränna i år då förra årets bränna var ganska misslyckad och utspridd över diverse axelpartier som blottades då jag sommarjobbade!

Lev väl and may the force be with you people//Carolis

Kommentarer
Postat av: Emshla

Do not forget about our Pilgrimsfärd to Emaus!! Inte för att jag tror att du skulle det, men i alla fulla fall. Det kommer bli en tid full av stolpande, tofflande, hasande, skubbande, tomtande och andra fanmtastiska synonymer! PUSS.

2006-05-10 @ 12:15:52
URL: http://tjing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0