ytligheter

Ska bara informera alla (ointresserade) människor om att jag har köpt lite finis nya grejer. Detta kom sig av att jag och pappa inte packat mammas jacka, som hon inte sagt till att vi skulle packa men tyckte att vi borde fatta. Hur som helst kom inte den underförstådda jackan med när jag och pappa åkte till norrköping. Så mamma konstaterade att hon inte kunde åka till Holland utan jacka, så innan vi skjutsade henne till Stockholm åkte vi in på ett köpcenter för att hitta en jacka till mamma. Då hittade jag följande:
1. Kofta från H&M (brun och fin)
2. Springskor från Stadium
3. Finskor från Din Sko (ljusbruna)
4. Piratskorna från Din Sko! (Vanswannabes med piratdödskallar på)

Och hur kunde jag ha råd med detta? Nej det kunde jag faktiskt inte.. Körde på "Pappa betalar" konceptet, förutom på piratskorna, dom betalades ur egen ficka! :)

(Försöker muntra upp mig lite här, förstår ni)

Har (typ) skrivit klart historian nu! YEAH! Men det känns hemskt VG-.. eventuellt G+.. ajajaj..
(Usama bin Ladin Usama bin Ladin Usama bin Ladin)

Puss på alla mina vänner och tack för de fina uppmuntrande kommentarisarna! :D

Kommentarer
Postat av: Emshlabemshlobenio

Aaah. Jag känner att jag blir lite avundsjuk i kroppen. Var glad att du har en pappa som betalar!
:D Shoppa shoppa shoppa in my heart.

2006-05-23 @ 15:25:34
URL: http://tjing.blogg.se
Postat av: ella

åååw jag vill också shoppa loss! fast det ska jag också, för på fredag far jag till stöckhölm och har precis fått pengar av farmor. wohoo!

2006-05-23 @ 21:23:02
URL: http://slyrp.blogg.se/
Postat av: Linda!!

nu ska jag åka mot dina hemtrakter. och du till mina, är det inte så?
för du ska på återträffen.

pusspådigsötnos. jag älskar dig!

2006-05-24 @ 08:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0