Byn, lipstick, godis och Bon!

Idag kände jag att jag bara var tvungen att ge mig ut i det vackra vädret, för det var verkligen vackert. Gnistrande vit snö, klarblå himmel, solsken. Så jag bylsade på mig klänning, stumpor, benvärmare, skepparkavaj, yllescarf, mössa och självklart mitt skinande röda läppstift och sen drog jag ner till byn. Eller drog, pappa skjutsade mig! :) Jag skulle skicka ett pakeket till kusinbarnen och köpa brännskivor. :) När jag var klar med det och väntade på att pappa skulle hämta mig igen så köpte jag lite godis, satte mig på bibblan och dök ner i senaste Bon tidningen. Det var jag och alla tanter och farbröder. Men dom läste inte Bon, men det kanske ni fattade själva.

Det var fint, iallafall! :) Resterande av dagen har gått åt till att designa blogg. Jag och Hannah slog våra kunskaper ihop och designade om Hannahs blogg (hon stog för designandet och jag för det tekniska). Har gjort min lilla design också som jag inte vet om jag ska ha eller inte... gaaah. Jaja, nu är det mat.

Puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0