Elin hyllar: LOST

lost
Jag vet att många börjar säga nu: "Nej jag orkar inte kolla på LOST längre, dom kommer ju ingen vart!" Men! Jag är verkligen heeeelt fast! Det är helt sjukt. Jag har sett alla avsnitt, kanske missat typ.. ett eller ett halvt.... I vilket fall så kan jag inte sluta kolla. Inte än! Det är ju helt sjukt förvirrande och ju mer man får veta desstå mindre fattar man. Jag förstår alla dessa LOST-nördar som sitter och försöker lista ut "the plot", vissa pessemister påstår ju att det inte ens finns en. Ojojoj, jag kan iallafall erkänna mig vara något av en LOST-slav! Jag måste helt enkelt få veta hur det slutar. OM det nu har ett slut....

Kommentarer
Postat av: L

lilla elin. Lost.
jag förstår dig, men. jag har helt enkelt tappat greppet om det.

2006-11-02 @ 12:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0