Lite inspiration på en gråtrist höst/vinterdag

sartoralist
Bild från The Sartorialist

Den här outfitten är så klockrent slarvig fast genomtänkt. Två ihopknutna scarfar slappt hängande, solbrillor, en kortärmad jacka med en lång tröja under, skitsnygga stuprör och herrskor. Jag brukar dissa herrskor, men Hannah tycker det är väldigt hett, och i det här fallet är jag benägen att hålla med digg Hannis. Skitsnyggt!! Ja, så hade jag ju helst sett ut idag. Men nej, inte jag inte. För att låta ännu mer modebloggig kan jag informera om att jag har på mig: läderconverse, raggsockor, ljusblå raka jeans från JC, tröja med rosett från HM, brun kofta från HM, två tunna guldkedjor... ja. Ganska tråkigt. Men men,  man kan inte komma med en klockren outfit varje dag ... ehh.. :P

Kommentarer
Postat av: amanda

I know, den outfitten var sweet. the sartorialst besöks flitigt ska jag säga.

2006-11-25 @ 16:08:01
Postat av: anonymf

menmen... den tjejen frinns på face huntar också! ;P

2006-11-30 @ 18:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0