Ojojoj rekord! :)

Hade nytt besöksrekord igår! :) Häääfich! Måste vara mitt "drömrum" som alla vill se.. :) Ska inte säga hur många det var som kollade, för då kommer alla bräcka mig, men det var mer än dubbelt så många som vanligt. Nu känner man ju lite pressure att leva upp till allas förväntningar på nått sätt. Eeehh.. vad ska man då göra? Jag kan berätta att vi idag sett halva filmen Hotel Rwanda, den är verkligen hemskt hemsk, sen har vi gjort stjärngossestrutar på bilden. Min hade lite lagom alternativ design, vissa (nämner inga namn) gjorde lite mer speciella med "hammaren och skäran" och ett upp och ned vänt pentagram och en metalhand! :) Hårt värre, synd att man måste vara tärna........
Ikväll blir det friskis och yoga.. om allt går som sig bör och det hoppas jag att det gör.

Det rimmet får avsluta. Ciao! /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0