Snacka om diss!

Jag och Henric satt i en av de lägst belägna korridorerna på denna skola och vi lekte med min fiol. Vi testade lite olika hur den lät och en massa. Så kom det en tant, eller jag ska väl säga kvinna, för hon var inte vithårig. Hon rynkade näsan och sa till mig:
Kvinna: Det där är inte ditt instrument va?
Jag: Jo..
K: Är det ditt instrument!?
J: Ja, tycker du att det låter fint?
K: (Rynkar näsan igen) Ja, så värst fint lät det inte..
J: Ehhh.. Men jag bara skojade. Ehhh..

Det kan man kalla diss!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah! ni skulle ha frågat henne om hon kunde skapa mer välljudande toner ur "instrumentet" :P

2006-11-28 @ 22:27:51
URL: http://lizzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0