Elin dissar: Smöriga killar

Nog för att jag klagar på en hel del kända personer.. man kan inte rå för det, vissa är SÅ töntiga. Men en sak tål jag verkligen inte och det är: smöriga killar!
Insåg det när jag tittade på IDOL. Jag tål varken han Erik eller han Danny. Dom kanske sjunger bra, ibland.. men dom är så smöriga så det spelar ingen roll. Hundögon, falsettsång och måderfoking POLOTRÖJA! Grunden till detta kan vara att jag är livrädd för han Christer Sjögren. Huuuuva! Nej fy för alla smöriga killar.


Kommentarer
Postat av: Hannah samling av träd

Jag gillar danny.
Hohoho..
Popotröja är finis!
:D:D:D

HE LOOKS LIKE JONAS BYT ONLY FULARE

2006-10-28 @ 15:12:37
Postat av: Anonym

Hans polotröja fick mig att dö i ungefär en kvart.
Sen vaknade jag och kom att tänka på den och då dog jag igen.
Men jag räddade mitt eget liv och hoppas att jag slipper se den mera nu.

2006-10-29 @ 17:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0