Elin hyllar: lättförtjänta pengar!

Mina vänner och övriga, hej igen.
Som ni kanske vet så är jag en människa med mycket knapp budjet, därför ska jag idag hylla lättförtjänta pengar. Det är nämligen hemskt fint när man kan slå mynt av sina talanger. :P I Fredags sjöng och spelade jag och Emma lite på en födelsedagsmiddag och tjänade 200kr var. Idag spelade vi två fiollåtar på en minnestund och tjänade, hör och häpna, 400kr VAR ! Så, med lite snabb huvudräkning kan ni alla förstå att jag denna helg tjänat 600 kr på att spela och sjunga (vilket jag fullkomligt älskar). Hurray hurray.

Grattis min kusin Agnes som fyller 17 år idag! Påtal om kusiner så var min kusin Katarina med i VR som en "VR-läsare". Häftich!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0