Nothankyou nothankyou nothankyou nothankyou

Detta har varit en fin helg. I fredags åkte vi med skolan till Sthlm, min mage var en aning fucked up, men envis som jag är så gav jag inte upp. Överlevde faktiskt utan större besvär i slutändan. Först gick vi på museum, det var väl sådär kul som museum brukar vara. :) Sen gick vi på stan, jag och Hannah hade laddat järnet inför det. Men när vi väl skulle ut så försvann shoppinghumöret lite ändå. Köpte iallafall en fin bredrandig tröjklänning på H&M. Annars så var shoppingturens höjdpunkt den underbara chailatten på Waynes. :) Men det var roligt ändå, tycker jag!
Operan på kvällen var rolig. Det var så fint och kungligt där inne och operan var inte fy skam. Synd bara att nattens drottning inte satte arian sådär klockrent som man skulle önskat. :P

Igår hade "gammla" gränslöst en spelning på galleriorna i stan. Det var fett kul! Vi spelade i rulltrappan, like a dream come true! :) Sen gick jag och Hannah en vända på stan i Falun. Shoppinghumöret var tillbaka. :) Jag inhandlade ett par underbara högklackade pumps på dinsko rean. Svarta med tjock träklack. Övade att gå i dom igår, ajaj. Men med partyfeet och lite övning ska det nog gå fint.
Jag, Liz, Emma och Hannah såg på Omen i fängelset. Det blev inte så läskigt som vi hade hoppats kanske. Sen satt vi slagfét och myste, sannerligen ett fint sätt att tillbringa en Lördagkväll. Sen hade vi lite mysfest hemma hos Liz. Vi lyssnade på fin musik, försökte leka twister och dansade till The Ark. Då hoppade jag in i Agnes armbåge och fick en blåtira. Min första blåtira! :D Det var kul! :)

Sannerligen en fin helg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0