"Slåss och kniva, oj vad vi är alternativa"

Idag regnade det väldigt kallt och blött regn på mig och det var inte trevligt. Men chai är trevligt. :) Jag trivs med dig, Hannah! Jag gillar att sitta uppe hos dig in da prison och mysa. Even though you've got the shrimpcolord-walls! Me like you, for honest! :) (Ja, det låter verkligen som om vi är ihop! :P)

Har inte så mycket att blogga, men jag kan försäkra er vänner, bekanta (och extravaganta) att jag faktiskt gillar den här gamla datorn (som inte ens kan hatera mp3-filer), för den har så sköna knappar. Den är fin, och gammal. Som en farbror med slipover. :) Letade igenom min gammla väska och hittade en massa gammla papper av olika slag OCH min USB-sladd till ipoden som varit borta i evigheter. That is good! :) Nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Good nightas, my dear Hennings in the world// Henning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0