Tur att man är stark som en.... ?

Aaj, mina armar... mina handleder. Jag är helt skakis i hela händerna, vet ni varför? Jo, för jag har släpat min reseväska hela vägen hemifrån och till skolan. Det är typ 1,5 km, minst. Paaain! Men men, ska man hem så ska man. Har packat ner typ allt mellan himmel och jord, har säkert glömt hälften, men jag överlever.
Igår var det estetkonsert, det var kul. :) Hade på mig min nya tröjklänning, senapsgula strumpbyxor och mina pumps! :D Ska visa en bild på det sen någongång. Hur som helst så var det en lyckadkonsert. Speciellt B-kurskören gjorde ett fint jobb tycker jag, speciellt med "Ekorrn satt i granen" med tillhörande dans.

LOST, min favvoserie, igår var helt.. ahh.. gahh.. förvirrande. Vad ska detta betyda? Jag förstår.. ingenting. Vad är det som händer? (Detta är en retorisk fråga. Och om någon "moderfoker" har laddat hem alla avsnitt och VET vad som händer berätta INTE det för mig!!!)

Hej Höstlov, här kommer jag!/Elin


Kommentarer
Postat av: L

Hej min älskade vän!
du får hålla tummarna HÅRT att jag kan komma på söndag. jag är förkyld för tillfället och tydligen är pappa det med. hoppashoppashoppas han åker till transtrand, för om jag inte kan åka med han har jag inte råd. är pankpank.

men, HOPPAS! jag saknar dig. puss

2006-10-26 @ 11:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0