Glad i magen dag

Ja, verkligen en glad i magen dag har det varit idag. Först släpade man sig ur sängen och drog på sig sin nya, stora tröjklänning som man inhandlat på myrornas för 35 spänn. Sedan cyklar man till skolan och har folkmusik med klassen och ettorna. Mysipys. :)
Pulp Fiction hemma hos Agnes! Jättemys på Café Slaggatan 10, Staffan spelade. Så himmla fint. Och Ella sjunger fint! :) Jag fick spela munspel och det var kul. Yatsy, fast jag förlorade. Keso vann. :P Ella, Staffan, Emma och jag sjöng Older Chest och det var verkligen fint. :) Chailatte. Oboy på McDonalds. Sosseballonger med helium på stan. Emma, Anna och jag sjunger "Tänk om jag hade en liten apa" med heliumröster för Keso i telefon. Hahahahah!! Man blev snurrig, helium är knark. Sossarna delar alltså ut knark på stan. Ha! :P Vi missade bussen, men Anna skjutsade oss. Vilken ängel, vilken hjälte. Heja Anna, du är bra! :D M&Ms och Pocahontas. Glad i magen dag!

Hannah, krya på dig! Yoga på måndag! YES! :) Jaaa.. livet är verkligen fint ibland. Nu ska jag sova lite, lyssnar på Joni. Vilken tjej. Jag har ett monster som bakgrund numer. Fint va? Tänkte göra lite mer ny design och kanske ordna upp lite med fler kategorier och sånt. Men det får bli senare. God natt/Elin

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hade jag vetat att ni skulle göra saker hade jag stannat hemma. Men skit samma.

2006-09-17 @ 10:05:24
Postat av: linda!

Elin min vän. förstår inte man fixar sin blogg sådär fint med monster och allt vad som finns.
är jag bara oteknisk? eller dum OCH oteknisk?

me love `n like

2006-09-17 @ 17:18:41
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0