Här sitter man i Girona.. Spanien!

Jajamensan. Här sitter man och anstränger sig och trycker prickar över alla ä:n och ö:n.. des värre gar det inte med ouaen! :D Om ni fattar.! :D Jag sitter namligen har pa vandrarhemmet i Girona dar vi bor. Alla fran Sverige och alla fran Litauen... Delen av Gerona dar vi bor ar verkligen fin! Det ar jattetranga gator med urmysiga hus, affarer och cafeer. Det gar inte attt beskriva! :D Valdigt vackert och valdigt mysigt.

For ovrigt madde jag skit i morse och det var inte kul. Sen hade vi en laaaang orkester ovning som var lite jobbig eftersom jag madde illa och dessutom kan vi inte latarna sa bra och dom ar valdigt svara! Irriterande det har med pricklosa tangentbord eller hur?! :)

Imorgon ska vi till Barcelona.. hela dagen. Sen pa kvallen ar det konsert rep igen.. OMG! Hur ska man orka, och i denna varmen?! Det far ga helt enkelt... (I Barcelona ska jag kopa en present till DIG, for du ar sa snall... snallare an jag. LOVE YOU)

Saknar er alla! Vi ses snart! ADIOS! //Elin i Spanien!

Kommentarer
Postat av: Hannah

hyttgatan 64a. sen vet jag inte postnummret=)

PUSS

2006-09-07 @ 12:01:16
Postat av: Liz

vi saknar er redan!!

2006-09-08 @ 17:24:55
Postat av: linda!

elin.du är alldeles för långt borta i vanliga fall, men spanien? det är ju typ ett helt annat land.

me miss

2006-09-09 @ 00:43:19
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se
Postat av: linda!

(jag äter casewhnötter och har bröderna svennberg i huset.)

2006-09-09 @ 00:43:38
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0