Helg helg, älskade helg!

Ja, det känns som om det nyss var helg och nu är det helg igen. Tänka sig vad tiden går. Det blir bara mer och mer vårligt. Björkarna har slagit ut, till min stora glädje och pollenallergikernas stora olycka! Men jag är inte allergisk så jag bara njuter och trivs.
Det är mycket pågång nuförtiden. Skolarbeten som ska göras och lämnas in. Spelningar som ska spelas och instrument att öva på. Dessutom ska man försöka få sina pengar att räcka och så småning som man utomlands! :D Yeeeih! :D Så, det hinns inte med så mycket bloggande och sånt, är jag rädd. Men det går i perioder.
Idag ska lilla Gränslöst-gänget spela på stan... det blir säkerligen roligt. Så falubor som är aningen rika och aningen morgonpigga kan ju ge sig ut på centrumet och lyssna på oss små fiolspelade barn. :) You will like it, I promise. Sommarlovet närmar sig med stormsteg... en sommar som förhoppningsvis består av: sommarjobb, sol, Frizon, Peace&Love och eventuellt lite piratande på Gotland!?? En del fiolspelande, flyttningar, resanden och sådant kommer nog också hinnas med.

Kanske blir det bättre och bättre! Kanske är det en uppåtgående spiral! Kanske räcker mina pengar tills nästa månad? Kanske får jag jobb i sommar? Kanske hinner jag göra allt jag vill och träffa alla jag saknar? Heja heja heja! //E

Kommentarer
Postat av: Missankre

ja, och + det är LÅÅÅNG HELG :d

2007-04-28 @ 10:26:20
URL: http://missankre.blogg.se
Postat av: Anonym

JAAAA JAAA JAAA!
telefonsamtal, ett långt ett, snarast. jag saknar dig och du, frizon i sommar. det måste funka. vi måste åka dit och rocka och softa och bara vara tillsammans. för det är så det ska vara. då känns allt lättare och rätt liksom.

KÄRLEK !

2007-04-28 @ 12:06:58
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0