Huppelyhupp

Sitter här i futuremo-legginsarna (dvs silvermetalicstrumpisarna som jag hade när jag klädde ut mig till robot). Till det svarta ballongklänningen och svart långärmad tröja under. Det är liksom futuremo-delight. :)

När jag åkte tåget till Linköping la jag märke till triangeln i "I don't want to miss a thing" med Aerosmith! Det var en mycket överraskande grej. Ni kan ju lyssna efter den om ni inte har något annat för er. Puss//E

Ps! Ni vill INTE veta hur mycket godis jag har ätit. Ds!

Kommentarer
Postat av: Linda

usch, jag med. massa godis.
och elin, klart jag inser hur fantastisk Sebastian är, och till viss del Ola (inte så stor del) men måns.. måns har något speciellt.

men, vi ska inte gifta oss. (:

2007-04-08 @ 17:04:07
Postat av: Futurehannah

Heeeellooo my little looverlobstaaah!
You are my favorite food. Yes!
(tänk dig att jag säger allt detta som darth)

2007-04-08 @ 17:34:46
URL: http://hannnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0