La påskolovo!

Äntligen påsklov, så skönt! :D Är just nu inne på pappas kontor i Linköping. Idag har det varit gudstjänst och så har vi varit nere på stan och ätit lunch.
Snart ska jag öva dans inför morgondagens rockmässa "Alive". Vi ska köra Resurrection som vi gjort i Malungskyrka förut (och i Norrköping). En cool teater-dans typ. :) Sen ska jag sjunga en låt med Sarah Kelly också, "What you leave behind", som jag ska öva med bandet också. Ikväll så ska jag och pappa kanske träffa min kusin Lina och hennes fästman William.

Igår när jag skulle åka hit så var tåget jätteförsenat så jag kom fram en och en halv timme senare än planerat OCH jag fick åka tre timmar buss (istället för tåg) från Sala. Uscha uscha. Åt jättemycket godis på tåget också så jag hade ont i magen hela kvällen. Lyckat! Hehe. Har bestämt att det är uppehåll i mitt godisförbud under påsken, för är det påsk så måste man få äta godis, sådetså! Har fört över två bilder från min mobil till pappas dator. Det är jag som målat runt Robert och sedan ritat hans ansikte, eehh och han har gjort den som är jag. Fint.. eehh! :D

Kom loss till påsk!//elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0