When I say Sirqus you say...

Igår höll min cykel på att avliva mig långsamt när jag upptäkte att jag fått punka på min HELT NYA slang. Jag tog med mig cykeln ner till cykelaffären vid Slussen och rådfrågade herren i blåställ. Jag sa att jag kunde fixa det själv om jag fick låna verktyg, och på hans inrådan köpte jag en ny slang. När jag gick ner till han som skulle låna ut verktygen (Kurt, även han i blåställ) och sa att jag skulle få låna verktyg att byta slang sa han: "Ska du laga den själv?"
"Ja!" sa jag. Men han erbjöd sig att göra det, "Annars blir du väl kvar här hela natten". Så han hittade hålet i slangen och kollade i däcket och hittade där en liten tagg som skulle gjort hål på min nya slang också, TUR att Kurt fixade alltså! Sen bytte han slangen och böjde till lite grejer på hjulet OCH perfekt-pumpade båda däcken. Yiiiey! Så nu funkar min cykel bättre än någonsin och jag cyklar som ett jihu både hit och dit.

Igår såg vi Jam Allstars på Dalateatern! Sirqus Alfon AAAAH va C O O L A dom var! :D

Just nu sitter jag här in da school och extrajobbar med min kulturhistoria. Inte så roligt men väldigt nyttigt. Bye//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0